1. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedłożenie karty gwarancyjnej, w przypadku utraty lub zniszczenia nie wystawia się jej duplikatu.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie ustawowym.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- osobiście pod adresem: Super Akumulatory, ul. Czerwonego Prądnika 2D, 31-431 Kraków
- pisemnie na adres: Super Akumulatory, ul. Czerwonego Prądnika 2D, 31-431 Kraków
- telefonicznie pod numerem telefonu: 500 057 600
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@prostowniki24.pl
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji;
- danych kontaktowych składającego reklamację.